Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

tirsdag 11. september 2012

Forkjølelses tid!

Intet sy inlegg i dag. Det er høst og første forkjølelse har slått til i Casa faizi. Minsten og mor er "rammet" og holder hus hjemme.
Med syingen har det hvert stopp, men innimellom er det klippet opp til små vesker og toalett vesker.  Det er nå bare å sy sammen. Bare og bare :o) 
Kjenner kroppen går i SLOW motion for tiden og får bare ta stilling til det og akseptere at formen er laber.
MEN det betyr ikke at det er full stopp.  Mange planer og mye skal være gjort før mitt store prosjekt Julemarkedet i Haugesund starter.  Sitter og planlegger litt etiketter/merkelapper og har vel funnet ut at jeg må scrappe dem.  Kommer til å legge ut bilde av dem her til slutt.
Priser er et annet kapittel, men ender vel opp med min magefølelse for hva jeg kan ta av pris. Gråpapirposer skal de leveres ut i har jeg bestemt, dette må skaffes, små og store.  JA jeg vet det ikke er desember enda, men hjelpes meg hvor fort tiden går! Det er 11 september i dag! Syns jeg nettopp begynte på jobb etter ferien jeg, så her er det bare til å bli frisk og komme igang :o)
Ha en fin uke og krysser fingre for dere som er friske om det må dere fortsette å være :O)
Inger Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar