Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

søndag 4. november 2012

Helgens produksjon :-)

Det nærmer seg julemarkedet i Haugesund ganske fort nå, så jeg prøver å sy unna det jeg kan innnimellom alle andre sysler som jobb, hjem og andre hus aktiviteter.  Oppi alt dette mistet jeg også en god kollega, så denne uken har godt litt sent og hvert tung å komme gjennom.  Lyspunktet var på fredag da eldste gutten kom hjem på perm fra militæret! :o)
Det betyr også at mor må rydde ut sy sakene så eldste gutt kan få rommet sitt igjen. Vi har kost oss i helgen. 

Jeg hadde klippet opp deler til flere vesker tidligere i uka, så i helgen har jeg kun montert  sammen flere.
To små toalett vesker :o)
Stor toalett veske til barn. Voksduk som for inni.

Stor toalett veske, voksduk utenpå og rutete stoff inni.

Jeans bukser blandet med forskjellige stoffer og blonder.
Foret med tynt blått stoff.

Jeans bukser som stoff og satt sammen med annet blomstrete stoff. Rosa for inni.


Published with Blogger-droid v2.0.9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar