Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

søndag 9. juni 2013

Toalett vesker av jeans.

Her er det klart til å sette i gang med å sy toalett vesker.  Denne gang med Jeans, gamle dongri bukser jeg klipper opp og bruker til å sy med.  Jeg synes der er sa mange stoffer som kommer så flott fram i kombinasjon med jeans. 
Her bruker jeg tra forskjellige jeans og et bomullsoff med lignende farger. Stoffet har jeg kjøpt på Quiltesmia i Skudesneshavn
Her bruker jeg rester av stoff brukt i bunads vester! Jeg er så heldig å ha en mamma som driver bunadsbutikk ( jeg er medeier, men kan ikke jobbe der lengre på grunn av min jobb er blitt kun dag jobb).
Butikken heter AltDesign og ligger i Haugesund. Den har egen fasebookside også :o)

Vel, over til kombinasjons bruk av stoff: her er det bunadstoff som er brukt, til høyre er det brukt på riktig side, til venstre er det brukt på vrang siden for å få en annen effekt.
Alt satt sammen, klar til montering.
Voila!
Her har jeg brukt baklomme fra en gammel jeans og pyntet med metall sommerfugler. Dette er gjort kun på den ene siden.
Synes det ble lekker kombinasjon. :o)
Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer: