Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

lørdag 17. oktober 2015

Overlock Lykke i heimen :-)

Noen glimt av mitt lille rom :-) Fikk overta en overlock fra min mor og etter mye krangel m å trå maskinen kom en i gang med sying.  

Dette ble et blogg innlegg fra min mobil i går kveld, og ser nå i dag at alt ble feil med billed størrelsen og to bilder ikke ble lagt til ( overlocken ;o)
vel, ting skjer.

Bildene blir da kun  glimt i fra mitt lille rom, stabel med oppklippet jeans, stor skål med bånd, vase med knapper og et arvet trådsnelle skap av min mamma. 
Kjolen var min andre. Den er sydd etter et mønster i fra Alt om håndarbeidet. Har justert den litt etter litt på armene da den ble for stor under armer.
Denne er sydd uten overlock. Kun brukt vanlig sy maskin med jersy nåler.  


vel det lønner seg å lære seg skikkelig å legge inn bilder fra mobil til blogg, lærer hele tiden.

Må dere alle ha en flott søndag!

Jeg har invitert hele familien på middag i dag.  Prøver ut oppskrifter i fra Trines matblogg og i dag er det Shepherds pai som blir servert i Casa Faizi :o)

God søndag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar