Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

fredag 10. august 2012

Nytt trekk til strykebordet.

Så var jeg i gang med sying.
Jeg har brukt en oppskrift fra Sew4home. Videre på siden skal dere gå til Moda`s Half Moon Modern Sewing room: Ironing Board Cover.  Jeg brukte strikk i steden for bånd.  Må nok stifte litt under for å få det helt stramt.  Under selve mønster stoffet la jeg to lag med en slags bommulls filt for å få bordet litt mykere.
 http://sew4home.com
Enkel og primitiv måltaking :o)

Jeg brukte 8 cm rundt hele kanten, kunte godt ha brukt 2 cm til.  Jeg kjøpte en meter til mitt strykebrett, og det var for lite, men jeg la til ekstra stoff i enden som de også viser i mønsteret.
Stoffet er kjøpt hos Tante Mie i haugesund.
Restende blir kansje et trekk til symaskinen min. DET trenger den sårt.

Ferdig!
Jeg synes det ble riktig så fargesprakende og flott. 
Published with Blogger-droid v2.0.6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar