Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

onsdag 12. september 2012

små vesker med bånd.

Da fikk jeg sydd opp tre små vesker i kveld før alt ble pakket ned. Disse er sydd med siklestoff og dekorert med bånd jeg kjøpte i Oslo i sommer.
Det er artig å prøve seg med ulike måter å dekorere veskene på, noe blir bra og noen blir ikke fullt så bra.  Alle veskene er foret med sølv stoff fra Stoff og Stil.
Det grå stoffet er av typen Thai silke som jeg har strøket Vliselin på for å få det stivt.
Alle er også foret med vatt på begge sider.
Denne toalett vesken ble så som så.  Thai silke med Vliselin.  Inni er det for av et helt spesielt stoff jeg ikke vet hva er en gang :o) Kjøpte det i Oslo det også.  Prøvde meg med blondekant her ved glidelåsen, men tror blondene skulle hvert litt bredere.  For å holde dem på plass sydde jeg en ekstra søm oppå blonden for å holde den inntil vesken.
Her ser dere litt av stoffet som jeg har brukt til for. Det var vanskelig å sy med, da det "flusset" seg sånn.  Men da har vi lært av det: Ikke bruke til for neste gang :o)
Published with Blogger-droid v2.0.9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar