Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

tirsdag 13. november 2012

Vanlig hverdag

Ingen sy innlegg i dag, men et helt vanlig hverdags innlegg.
Det er tirsdag 13 november, mørkt, vått og surt ute hele dagen. Været er ikke med oss her på vestlandet. Vind,regn og atter regn. Innimellom kommer det en halv dag med sol, liksom bare for å "erte oss" Vel på tross av denne vær syken er denne tiden så deilig å være inne i og en fantastisk tid for hobby aktiviteter! Kan gjøres med god samvittighet når regner plasker i rutene.I disse dager er det høyt forbruk på telys og talgelys for å gjøre det koseligt rundt oss. Som minste gutten min på 7 år sier "mamma du tenner alltid lys du!"

En vanlig hverdag i Min verden er å starte opp 06.00, på jobb 07.00 frem til 15.00, da hentes minsten på SFO og vi drar hjem for å lage middag, mens han gjør lekser. Det blir fort rutiner på ting. Minsten trener fotball tre ganger i uka, noe far i huset er den som er flink å delta på.

Nå er klokken 20.00 og minsten er i seng.  Hver kveld er han ikke trett, noe som vel er ganske vanlig hos de små :o)

Jeg savner sne jeg nå :0)  Det er drøyt to uker til Julemarkedet starter i sentrum og det hadde hvert så kjekt om vi fikk sne til da! MEN som sagt så er det vestlandet vi befinner oss i og foreløpig ser det dårlig ut med vinter vær.
Legger ved et bildet tatt i Djupadalen vinteren ( den korte vinteren :o) 2011.
Nydelig?


Nok om hverdagsliv og gråvær - lover sy innlegg neste gang :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar