Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

onsdag 5. desember 2012

Julemøte i Haugtussa Quilteklubb.

En fantastisk koselig og flotte kveld med 40 flotte og ekstremt dyktige quiltere.
Det er forferdelig synd at bildene ble så dårlige, beklager alle sammen for det.

God stemning, god mat og praten gikk løst.  Utrolig hvor flinke de er til å ta imot nye medlemmer og lar oss føle oss velkomne.

Pakkelek ble det også og jeg fikk et nydelig adventstoff.  Jeg vant også en flott gevinst på velkomst loddet ;o)

Ut på kvelden var det tid for "show and tell" Da var det tid for de som ville vise frem ting de har laget og her  var det mye fint å se!

Som sagt er bildene dårlige.

Bildene er ikke bra :o(
Dette er et fantastisk nydelig smykke teppe i beige/hvit farget.  
Borghild viser frem sine julekalendere som hun har laget.
Hildegunn fra Quiktesmia i skudesnes viser frem flotte "cover" til syltetøyglass.  Som dere ser blir det nydelig når en tenne te-lys. ;o)
Birthe viser frem nydelige løpere.

Alt skal dokumenteres med bilder :o)  Her er Birthe i full gang med å ta bilder av alle som viser frem sine ting som de har laget.

Fantastisk flott! Ord blir fattige og en må se det med egne øyne for å få det rette inntrykk.  ''Her ligger MANGE timers arbeid!
Kjempe fine puter.En fantas
Published with Blogger-droid v2.0.9

2 kommentarer:

  1. Så koselig! Det var nok lyset i rommet som gav de fargene. Jeg har samme problemet. Men det doble sengeteppet har du bedre farger enn jeg, så kanskje jeg kan kopiere bildet ditt og bruke det i Haugtussabloggen?

    SvarSlett