Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

lørdag 2. mars 2013

Uferdige broderier.

Etter veldig lang tid tok jeg en dukkert ned i sy posene mine. Anledningen var å finne et Sticheri ( sikkert skrevet feil ) som jeg skal ha med på Quilte klubben neste uke.  MEN der lå jo flere broderier som ikke v ar ferdige. Så fra nå av fremover har jeg tatt litt i hver av dem i håp om å bli ferdige. Øynene er så som så når det gjelder broderi, men gøy var det lell å finne dem frem igjen. litt avveksling siden strikking ikke er min greie lengre. 
Vel vel, Helgen i Haugesund er preget av godt og mildt vær, sola har hvert fremme i hele dag, men jeg har allikevel holdt meg inne siden det er ski VM på tv, for et VM! mange flotte utøvere og gyldne medaljer.

Ha en riktig fin og kreativ helg alle sammen.

Inger Elin
Angel Pig
Juleløper
Navne bilde til Elias.
Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

  1. Ja, på onsdag er det sticheri som står i sentrum. Fine broderier du har funnet fram, og det er jo er gøy å bli ferdig med sånn som har blitt liggende. Morsomt navnebilde, og en festlig "angel pig"!

    SvarSlett