Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

søndag 9. juni 2013

Øreplugg vesker

Det har blitt sydd noen av disse små øreplugg veskene. Ikka alle er tatt bilde av. Dette er den allesførste jeg laget og den bruker jeg selv :o)
Mønsteret jeg har brukt skulle jeg ha lagt inn som link her, men jeg får det ikke til.
Denne ble sydd til min bror, trenger da litt mer tøfft uttrykk, ja det ble jeans i gjen og inni er det brukt stoff med flue fiske nnotiv.

Her ligger det klart til to vesker som Elias skal ha med seg i bursdags selskap. to av jentene i klassen hans har bursdag og da må vi lage to.
Voila!
Så, helt til slutt. Den 5 juni var det sommeravslutning i Haugtussa Quilteklubb.  På denne festen fikk vi hver vår liten pakke. Inni pakken lå et lite stykke nydelig stoff.  Utfordringen var da: Av denne stoff biten skal dere lage noe å ta med på juleavslutningen!  Kjempeartig ide. Jeg er allerede i gang og den ene blir ørepluggveske og restene blir brukt til applikasjon på en mobilveske
Published with Blogger-droid v2.0.10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar