Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

fredag 30. august 2013

Ny pc/I pad veske

Ferien er over og en er i full gang på jobb.  Jeg kjøpte meg trådløs tastatur og etui
 til mitt Samsung nett brett i sommer. Min tidligere sydde veske ble for liten.
Så da satte jeg i gang med høstens første veske prosjekt: En som passet til alt mitt takniske utstyr :o)
Jeg laget en egen pose til tastaturet for å hindre for mye støv og skitt sammen med alt det andre. Hvitt stoff med roser og rosa sateng bånd, blir jo ikke mere rosa og jentete en det? :o)
Vesken er foret med en "gammel/brukt duk" som jeg fant på et loppe marked i vår.
Denne gang er det også jeans/gamle dongri bukser som er brukt i kombinasjon med "vanlig" bomullstoff.  Også denne er sydd med "Burbury" stoff.
Jeg har ikke foret vesken denne gang, kun brukt fliselin.
Tastatur posen.
Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

  1. Praktisk og fin pose du har laget.

    SvarSlett
  2. Smart pose ,og flott å kombinere stoff og dongeri :)
    Ønsker deg en god helg !

    SvarSlett