Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

søndag 3. november 2013

Samsying 29 oktober -Triple Zip-Pouch Den 29 Oktober var det samsying på Quiltesiden på Facebook. Jeg og Nanvy hev oss på sammen med ca 100 andre damer over hele norges land. Det skulle sys Triple Zip-Pouch mønster var fra A Quilters table. Vi rigget oss opp med pc,nettbrett og mobiler.. Jeg har problemer med å legge teksten under bildene så bildene må tale for seg selv. I bakgrunnen på første bilde seg vi min minste guttt Elias som satt med oss en liten stund.. Kvelden var kjempe koselig og det friseter til å gjøre deette igjen.







Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

  1. Flotte punger dere har laget. Jeg har også lyst å henge meg på slik samsying, men tida strekker ikke til ennå. Kommer sterkere tilbake.

    SvarSlett
  2. Artig med samsying , ble ikke med denne gang ,-- dine mapper var virkelig flotte :)

    SvarSlett