Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

onsdag 12. september 2012

gutte rom, sy rom og gutte rom igjen :-)

Siden eldstemann vår  begynte i militæret i sommer har mor i huset fått innvilget bruk av rommet hans mens han er borte.  Da kan jeg la sy saker ligge uten å måtte rydde spisebord hver gang det er middag i huset. Det er deilig å ha et eget rom til sakene :o)
På fredag som kommer kommer eldstemann hjem på første perm! Vi gleder oss sååå mye! Så i dag har jeg sydd det jeg kunne for så å rydde rommet og gjøre det klart til han kommer hjem.
Så fra en rotete pult fullt av sy maskin og stoffer, ting og tang til............
Til en ryddig pult, klar til å ta i mot eldstemann. Rommet er blitt gutterom igjen :)
Published with Blogger-droid v2.0.9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar