Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

søndag 1. juni 2014

data trøbbel

Ja, nok en gang er det lenge siden sist innlegg.  Siden da har jeg fått tak i Digitalt speilrefleks kamera som jeg gledet meg til å bruke.  Det viser seg at det er problemer med å laste opp  bildene på min pc.  Kjøpt brukt kamera.
Tatt en del bilder, men må vente med å vise frem til alt fungerer.
I tillegg krangler mobilen og nettbrettet mitt om å samarbeide med å dele bilder!  SÅ data trøbbel in the house de luxe!

Vel vel. Det ordner seg for snille jenter er det noen som sier så da får vi satse på det!

Men jeg lever og har det bra. Kroppen begynner å få farge etter mye sol og Betacaroten ;0) på box.
Kroppen begynner å bli lettere, 4,5 store hvetemels pakker lettere i prosjekt kroppen min.   :o)
Kostholds endring og mende mat er minket og i allefall mat etter klokken 18.00!

Ha en fin forsommer og jeg kommer snart tilbake med mere så lenge bildene mine kommer etter    ha ha ha ha

Lag en god dag alle sammen  ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar