Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

torsdag 29. desember 2016




Hei og vel overstått julefeiring.

Det er Torsdag 29 Desember og jeg har sittet å ryddet i bilder og slåss med å få til nytt passord til bloggen grunnet 1 års fravær!  Skal si det var vanskelig å komme i gang med å sette inn innlegg flott og riktig, men velger nå å ha første innlegg med slik det blir.  Så få det bli bedre og bedre i løpet av året.  Er blitt litt rusten her ;O)

Jeg har helt lagt bloggen på is og prioritert helt andre ting.  Men i år skal jeg satse på å komme igang med bloggen igjen.

Siste innlegg var i januar i år. Mye har skjedd i løpet av et år.  Mye bra ting.

En er blitt 1 år eldre, familien har det bra. Vår eldste sønn er kommet hjem for å bo en stund etter to år i Bergen og det siste året i Singapore.  Han har fått lappen og er i full jobb. Godt å ha han hjemme igjen. Lillebror Elias er overlykkelig av å ha storebror hjemme.
Elias er begynt å spille trommer. Har spart opp selv til trommesett og gjett om det var en stolt gutt som bar ut esken selv fra 4 Sound i byen!  Det er elektrisk og han bruker Øreklokker ;o)
Musikk smaken hans har blitt skikkelig rock!  Når mor i huset begynner å "nynne" til back in black fra ACDC da er det tegn på at i Casa Faizi går det i rock og metal!

Er på samme plass i jobb. Stortrives og har fantastisk dyktige kolleger rundt meg.  Jobben gir meg mye og flere har sagt at du har hvert på samme plass i mange år nå ( snart 13 år)  Men jeg ser ingen grunn til å flytte!  Mye skjer hele tiden og ting endrer seg. alltid ny utfordringer å ta tak i.  Så jeg blir jeg en god stund enda.

Jeg er fortsatt med i Haugtussa Quilteklubb.  Koser meg der med flotte dyktige og livlige damer. Ser frem til hver 1 onsdag i mnd.

Fantastiske turer! Noen av høydepunktene for 2016 var at jeg kom meg til Trolltunga i år!  Helt utrolig opplevelse og en utfordring rent fysisk for en utrent kropp med dårlige knær. Men en fullførte og kjente på smerter og muskler som en ikke visste eksisterte i flere dager etterpå!  ;o)

Tyrkia var også i år. Ned til hytta vår i 3 uker. Du himmel og hav hvor fantastisk deilig det er å være der.
Var litt bekjymret i år grunnet kuppet i Tyrkia som startet en uke før avreise!  Men med stål i ben og armer satte vi kursen ned og hadde tre fantastisk stille og rolige uker, Trygt å godt.  Ingen tegn til uroligheter i Camyuva.  Eneste sorgen å se er at butikker, hoteller og restauranter var halvert.  Trist for den lokale befolkningen som lider av det.  Men vi blir så godt tatt vare på av de.
Vi kommer til å reise ned til vårt paradis så lenge vi klarer.


Juli2016

 Av søm prosjekter har det blitt flere ting i løpet av 2016. Noen av dem kommer her:





Dette var noen av mine søm aktiviteter i år.  I tillegg har jeg kjøpt meg en mini Janome sy maskin.  Den skal testes skikkelig på nyåret.

Jeg satser på at jeg klarer å følge opp denne bloggen i år.  Lover det.

Vel jeg gir meg nå og så sees vi igjen ganske snart!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar