Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

mandag 11. februar 2019

Heisann heisann!  Skal si det er lenge siden det ble skrevet noe her på denne bloggen.  Facebook og Instagram har vel tatt litt over.
Fikk litt inspirasjon til å ta tak i denne bloggen igjen etter styremøte i Haugtussa Quilteklubb i kveld.  Ja jeg er fremdels med i Haugtussa Quilteklubb og sitter som leder der enda :o)

Ja hva er så tanken og ønske mitt om bloggen?  Jo samme som før, å vise hva jeg driver med.  Ønsker og tanker i den kreative delen av mitt liv. Ting og opplevelser rundt omkring i dagligliv og reiser rundt i verden :o)

Jeg har sydd en del etter siste innlegg i 2016.  Må bare få lagt inn bilder på pc. Mobilen har liksom tatt over alt!

Duken som bildet viser var det siste jeg hadde inne på pc. Den sydde jeg ferdig til julen 2017. Det er min "vinterduk" Litt jul på stoffene, men den kan ligge hele november og ut januar på bordet fordi det ikke er utpreget julemotiv :o)

Livet ellers er som før ;o)

Så får vi se da om at jeg klarer å holde liv i denne  :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar