Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

mandag 7. januar 2013

shopping av stoff :-)

På lørdag som var dro jeg og Nancy og misten ut på kjøretur til Skudesnes! første dag mor og minsten var utenfor huset etter sykdom, så nå skulle vi shoppe stoff på salg :o)  Turen gikk til Quiltesmia.  Vi kom ikke tomhendt hjem nei.
Et stoff jeg falt for som er midt i blinken og blande med jeans!
Jeans bukse ble det også ( til å sprette opp og sy av asså :o)  Det passer godt i sammen ikke sant?
Uglestoff og merker må også til, veldig pop og stor etterspørsel etter ting med uglestoff merket jeg på Julemarkedet i år.
Nydelig batikk stoff, er mye grønnere enn på bildet.
Og misten selvfølgelig! Tolmodig og halv slakk. Nintendoen med seg og holdt ut i en time i butikken :o)  Kjekke gutten til mor :o)
Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

  1. Så fine stoff du har kjøpt! Kjekt med en Skudenestur innimellom. ...og veldig kjekt når en kan shoppe stoff på salg. Stoffet til å ha sammen med dongeribuksen var jo bare lekkert! :-)

    SvarSlett