Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

onsdag 26. mars 2014

Vår


Det har gått en stund siden sist innlegg... Er i gang på jobb i 100% frisk :o)  Har sydd litt innimellom, men ikke mye.

Siden sist innlegg har jeg i melom tiden klart å sagt ja til å være leder i Haugtussa Quilteklubb.  en fantastisk koselig og flotte klubb. Vanskelig å si nei til så flotte damer. Stortrives sammen med dem og håper å lære masse om ulike søm og quilte teknikker.  Haugtussa quilteklubb er bloggen vår med informasjon om klubben,  En flott blogg :o)

Ellers har jeg problemer å legge inn bilder via mobilen min, så i dag blir det bilde av et make-up futeral jeg sydde for en stund siden.  Noe bilder må jo vises, så får jeg fortsette å sloss med mobil og opplastninger.

Prosjektet jeg holder på med nå er en sy veske til meg selv. Tanken var å legge inn trinnvise deler av prosessen, men det får vi ta en annen gang.

I Haugesund har vi nå endelig fått vårværet! Det spirer, sola skinner, tempen stiger i veggen og stakkars de med allergi! Jeg har vondt for dere og ønsker dere alt godt.


Så, dett var dett....

Nyere og bedre bilder kommer.  


Lag flotte dager alle sammen!

Inger Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar