Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

søndag 19. januar 2014

Sunday feeling

Det er søndag i Haugesund, grått og kaldt ute. Sett på Tv i hele fm om det som har hendt i Lærdal. Stor brann, uvirkelig og vondt for alle de som er uberørt. 
Tenker jeg er heldig som har huset stående.

Siden jul og nyttår ble som det ble her i heimen har jeg ikke laget innlegg med bilder fra julemarked 2013. 
Så til noe langt mere hyggelige minner, selv om salget ble dårlig så her er bilder:

Her er bilde fra standen min på Gamle Slaktehuset sin Julemesse.

 

Her er bilde i fra Julemarked i Sveio.  De hadde boder under julegran tenningen i Svieo sentrum.  Et flott arrangement og det var IS kaldt.  Min mamma ble med som "selskap" Så det er henne dere ser på bildet.


 




1 kommentar: