Velkommen til min verden :o)
Min hobby er søm, scrapping og matlaging.

torsdag 26. juni 2014

Sommer på terassen

Nye puter og farger på terrassen.

har lenge ønsket meg en terrasse som bærer preg av friske farger og en stemning av ferie og utland :o)
Ikke lett å finne puter i flotte farger, alt er beige, blått stripete etc.
Så tenkte jeg, hva med fleece pledd i sterke farger og sy egne trekk????

Så tenkt så gjort.


Fleece teppene kjøpte jeg på Europris til 60 kr. fire pledd til fire puter og hadde nok fleece til to puter og enda har jeg litt igjen.  Får se hva restene kan brukes til.
Bildene ble litt blålige, men de "rosa" putene er korall farget og de "blå" putene er mint/blå.


Jeg bruker brede dekor bånd til å holde putene oppe.  
Jeg hadde ikke nok til alle fire, så jeg skal ut på jakt etter spesielle fargerike dekor bånd.
Trekket har jeg latt være åpne i bunn slik at de lettere kan tas av å vaskes.


Lykter har vi også hengt opp til å tenne i ut på kvelden.  



 Litt planter må til :o)



Syntes det ble riktig så koselig til å sitte ute.  Litt kalde temperaturer på kveldene nå, men en håper og tror at temperaturen på kveldene skal stige i sommer :O)


Fikk så et koselig drop inn besøk av kjære Nancy i kveld.  
Det er i dag 10 år siden jeg og Zulfiqar giftet oss! 
 Nancy var min forlover.  Hun kom i kveld med nydelig kort og flott plante oppsats som kan plantes ut i stein bed senere i sommer :o)


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med de 10 år :) En fin og fargerik ide ble til flotte puter,-
    lurt :) Det er kjølig her og , en iskald nordavind har bitt seg fast ,
    men det må vel bli bedre snart ,
    Ønsker deg en fin sommer :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :o)
    En fin sommer ønskes deg også, mye varme håper en på.

    SvarSlett